نوشته شده توسط : محمد

قیمت چای ساز

قیمت چای ساز

 

 

اگر سری به بازار زده باشید  و دنبا محصولات چای ساز و قهوه جوش باشید خواهید داید که تنوع کالا در این محصولات بسیار زیاد بوده و مدل ها  و برندهای مختلفی  در ویرین مغازه ها به چشم می خورد.اگر در مورد قیمت چای ساز  سوال کرده باشید باز هم خواهید دید که بسیار  متفاوت بوده و تقریبا می توان گفت هر مدل قیمت مخصوص به خود را دارد.حال ما می خواهیم در فروشگاه سامان خرید محصولی را معرفی نماییم که بسیاری از افراد می توانند با توجه به نحوه قیمت گذاری اش آنرا تهیه کرده و از یک چای ساز و قهوه جوش خوب و با کیفیت در منزل استفاده نمایند.

 

اصولا قیمت چای ساز بیشتر از انگه به مسائل فنی و کیفیتی بر گردد  امروزه بیشتر به برند ان می گردد و در واقع برندهای معروف با قیمت های بالایی که برای محصولاات خود در نظر گرفته اند می خواهند هزینه های تبلیغات و برندسازی خود را نیز از این طریسق در بیاورند..یک چای ساز خوب باید بتواند در کترین زمان ممکن آب را به جوش آورد و بدون اینکه به ان طعمی خاص دهد چایی خوشمزه و درجه یکی را دم کند.دقیقا این محصول نیز در عرض ۲۰ تا ۳۰ ثانیه می تواند برای  شما آب را به جوش اورد و این یعنی  صرفه جویی در زمان برای شما.

 

در مورد قیمت چای ساز فوق باید بگوییم که با توجه به اینکه از برند معورفی برای سات ان استفاده نشده پس بسیار مقرون به صرفه بوده و واقعا می تواند وسیله ای مفید در منزل شما باشد. ما کیفیت و مقاوم بودن این دستگاه را تضمین می کنیم و چنانچه در حسن ارسال برای آن مشکلی ایجاد شود انرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.جنس بدنه ان به قدری محکم اسیت که گویی از مواد نشکن ساخته شده است.شما همین الان می توانید با کلیلک بروی دکمه خرید پستی اقدام به ثبت سفارش خود نموده و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود ردیافت نمایید.

 

در مورد محصولات مشابه این دستگاه  نیز باید گفت که بعضا مشاهده شده است که کالاهایی بدون کیفیت و دقیقا مشابه همین کالا در حال عرضه  می باشد پس مراقب باشید که در هنگام خرید از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید چای ساز خود نمایید.همچنین در مورد قیمت چای ساز فوق نیز همانطور که ملاحضه می کنید بسیار متعادل بوده و اصلا برای تهیه چنینی کالایی گران نی باشد.از این پس اگر حتی مهمان سر زده ای داشته باشید دیگر جای هیچ  گونه نگرانی نخواهید داشت چرا که در یک چشم بر هم زدن می توانید با این محصول هم چای و هم قهوه  بسیار خوشمزه ای را اماده نمایدی و از مهمان خود پذیرایی نمایید.در صورت تمایل به خرید تلفنی نیز می توانید همین الان به شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:20  توسط مهران  |  نظر بدهید

گیرنده دیجیتال

 گیرنده دیجیتال

 

 

 

در چند سال پیش  اگر کمی به عقب تر برگردیم در آن زمان هر زمان که می خواستیم به تماشای برنامه های تلویزیون بپردازیم به جز تماشای برنامه تماشای برفک و نویز هم جز لاینفک  ان بود و تقریبا همه به آن عادت کرده بودیم و کسی هم اعتراضی نداشت.اما هر چه رو به جلو تر امادیم با پیشرفت تکنولوژی بشر شاهد تصاویری نه تنها بدون برفک بلکه با کیفیت های باور نکردنی و فوق العاده بالا بودیم.در واقع در سری جدید تلویزیون ها به جای دریافت امواج آنالوگ امواج را به صورت دیجیتال دریافت کرده و بر همین اساس دیگر خبری از نوسز و برفک های چند سال پیش نیست.محصولی هم که ما می خواهیم به شما معرفی کنیم بی ارتباط با موضعی که گفتیم نیست.شما برای دریافت امواج دیجیتال احتیاج به یک گیرنده دیجیتال دارید و دقیقا این همان محصولی است که ما برا ی شما در نظر گرفته ایم.

 گیرنده دیجیتال

 

این محصول نه تنها یک گیرنده دیجیتال است بلکه در واقع می تواند شرایطی را فراهم آورده که شما از این پس در هر کجا که خواستید براحتی به تماشای تلویزیون بپردازید.در واقع این گیرنده مخصوص کامپیوتر  لپ تاپ است و می تواند قابلیت یک تلویزیون همراه را برای کامپیوتر شما بوجود آورد.شما با داشتن گیرنده دیجیتال می توانید آنرا با اتثال به درگاه یو اس بی کامپیوترتان هر زمان که خواستید تمام شبکه های دیجیتال را براحتی دریافت نموده و بدون هیچ گونه پارازیتی از تماشای ان لذت ببرید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان امکان خرید پستی گیرنده دیجیتال را فراهم آورده ایم و همین الان می توانید تنها با چند کلیک اقدام به خرید این محصول نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما با وجود  این محصول دیگر هیچ برنامه تلویزیونی را از دست نخواهید داد چرا که یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه ضبط برنامه های مورد نظر شما است. هر زمان که خواستید تنها با یک دکمه می توانید برنامه مورد نظرتان را ضبط کنید.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این دستگاه دارای یک آنتن بسیار کوچک است که بروی خود گیرنده قرار گرفته و در واقع عملیات دریافت امواج دیجیتال توسط این انتن با قدرت بالا انجام می شود.کافیست تا انتن را به درگاه یو اس بی متصل نمایید و قبل از کار ابتدا سی دی راه انداز ان را درون دستگاه گذاشته و برنامه مورد نظر را نصب نمایید و بعد از این کار براحتی می توانید ۱۴ کانال دیجیتال را با کیفیت بسیار بالا دریفات نمایید. شما از این پس حتی برای پخش تصاویر تلویزیونی نیاز به برق شهر هم ندارید . کافیست تا لپ تاپ شما شارژ باتری داشته باشد  به همیئ راحتی می توانید تمام  شبکه های مورد نظرتان را دریافت کنید.

 گیرنده دیجیتال

 

بسیاری از خریدراان فکر می کنند چون این گیرنده دیجیتال قرار است به لپ تاپ و یا کامپیوتر متصل شود پس حتما برای دریافت برنامه های تلویزیونی احتیاج به اینترنتی هم دارد.باید رد جواب بگوییم خیر به هیچ عنوان شما احتیاج به اینترنت ندارید و به راحتی فقط توسط همین گیرنده می تواند امواج دیجیتال را با کیفیت بسیار بالا دریافت نمایید.همین الان می توانید به شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خرید خود را اعلام نمایید. دقت کنید محصولی که ما برای شما با عنوان گیرنده دیجیتال ارسال می کنیم دارای گارانتی معتبر مادیران بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین جهت کمی گران تر از سایر گیرنده هایی است که تبلیغات انرا در سایر سایت ها ملاحضه خواهید کرد. محصولات دیگر سایت ها معمولا از برندهای متفرقه بوده و بدون گارانتی عرضه می گردد اما محصولی که به شما ارائه داده ایم اولا از گارانتی مادیران برخوردار است و دوما به هیچ وجه از برندهای متفرقه استفاده نشده و بالاترین کیفیت ممکن را به شما ارائه می دهد.

 گیرنده دیجیتال

پس دقت کنید تا در هنگام خرید گیرنده دیجیتال تنها به ارزان بودن کالا  توجه نکنید و به صرف اینکه مثلا فلان سایت دارد این محصول را ده هزار تومان ارزان تر می دهد اقدام به خرید نکنید..اول از فروشنده تقاضای گارانتی معتبر شرکتی نمایید و در صورت نداشتن به هیچ به سمت خرید چنین محصولاتی نروید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:20  توسط مهران  |  نظر بدهید

مروارید عشق

 مروارید عشق

 

 

این روزها هر جا که در اینترنت سرک بکشید خواهید دید که گوشه ای از سایت را به تبلیغ محصولی با نام مروارید عشق اختصاص داده اند,و با آب و تاب حسابی درباره این محصول صحبت کرده اند.امروز ما نیز در مجموعه سامان خرید می خواهیم اطلاعاتی کامل و مفید درباره محصول مروارید عشق در اختیار شما علاقه مندان قرار دهیم.محصول فوق به دو صورت ست کامل و نیم ست در بازار موجود بوده واگر بخواهیم محتویانپت درون بسته را برای شما بیشتر تشریح کنیم باید بگوییم که از یک کنسرو درب بسته که درون آن یک صدف واقعی است تشکیل شده است.

 مروارید عشق

 

 

در درون این صدف همان مروارید عشق قرار گرفته است که دارای رنگی خاص است,مثلا ممکن است بسته سفارشی شما مروارید ان به رنگ قرمز -آبی-مشکی-سفبد باشد و هیچ کس نمی داند که درون صدف چه می گذرد و چه مروارید آن چه رنگی است.در کنار این صدف نیز یک زنجیر و یک گردن آویز وجود دارد.شما زمانیکه صدف را باز کردید باید مروارید درون انرا در گردن اویز قرار داده و سپس می توانیدانرا بوسیله زنجیز موجود به گردن خود بیاندازید.البته یادمان رفت بگوییم که ست کامل دارای یک جفت گوشواره نیز می باشد.

دقیقا فرق ست و نیم ست در همین گوشواره ها است. در واقع در پکیج نیم ست خبری از گوشواره ها نیست.پس دقت کنید حتما هنگام سفارش اگر ست کامل می خواهید این نکته را به فروشنده متذکر شوید.چرا که در اکثر فروشگاه های اینترنتی تنها محصول مروارید عشق به صورت نیم ست موجود بوده و فروشنده بر فرض اینکه شما نیز نیم ست می خواهید همان را برایتان ارسال می کند.البته خوشبختانه کلیه محصولات موجود در سامان خرید به صورت تمام ست بوده و از این بابت اصلا جای نگرانی نیست.شما برای ثبت سفارش خود کافیست تا دکمه خرید پستی کنار محصول را کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. لابته ما دو شماره تلفن نیز قرار داده ایم تا در صورت تمایل با تماس تلفنی نیز بتوانید اقدام به ثبت سفارش نمایید.کافیست با تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس بگیرید.

 مروارید عشق

 

 

از محصول مروارید عشق  بیشتر به عنوان یک هدیه و کادوی تولید و نامزدی استفاده می کنند.چرا که انصافا دارای پکیج بسیار شیک و زیبایی بوده و چون محصولی منحصر به فرد و جدید به شمار می رود پس گزینه ای مناسب جهت هدیه دادن است.همانطور که در بالا نیز خدمتتان عرض کردیم رنگ بندی محصول دست ما نیست و شما در واقع با خرید این محصول دارید شانس و طالع خود را امتحان می کنید.هر رنگ نشانه و معنی خاصی در بر دارد و باید دید که چه سرنوشت و طالعی در انتظار شما خواهد بود.بعضی از دوستان از ما سوال کرده اند که آیا در پکیج مروارید عشق

انگشتر نیز وجود دارد؟

 مروارید عشق

 

باید در جواب این سوال بگوییم خیر .همانطور که قبلا نیز عرض کردیم تنها گوشوراه و گردن اویز و زنجیر و مروارید درون پکیج است و هیچ کدام از بسته های اصلی دارای انگشتر نیستند.گفتیم بسته های اصلی.دقت نمایید که این کالا توسط برخی از فروشگاه های اینترنتی با قیمت پایین تر در حال فروش است و تنها دلیل آن هم کیفیت پایین و تقلبی بودن کاالای انها می باشد. همیشه به خاطر چند هزار تومان ارزان تر کیفیت را فدای  آن نکنید.مخصوصا اگر بخواهید که این محصول را هدیه بدهید که مطلقا به سمت کالاهای بی کیفیت و ارزان قیمت نروید.

شما در هر کجای کشور که باشدی ما با توجه به قرار با شبکه پستی براحتی می توانیم در کمتر از چند روز بسته شما را به آدرس مورد نظرتان ارسال نماییم.در ضمن ما کلیه محصولات موجود در سامان خرید را برسی دقیق خواهیم کرد تا از نظر سلامت آنها اطمینان حاصل کنیم و سپس برای مشتریان ارسال می کنیم.همچنین مزیت خرید از سامان خرید وجود گارانتی تعویض برای کالاهای معیوب بوده و اگر در حین ارسال مروارید عشق بسته دچار مشکل شود ما بدون  هیچ هزینه ای آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

همکاران ما در فروشگاه سامان خرید تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا در نهایت بتوانند با خدمات رسانی خوب و به موقع رضایت خاطر شما خریدراان محترم راجلب نمایند.و امید است تا با اطمینانی که به سامان خرید می کنید خرید های خود را از این به بعد از سمت ما انجام دهید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:19  توسط مهران  |  نظر بدهید

زبان نصرت

زبان نصرت

 

 

هر روز بر جمع علاقه مندان به یادگیری مکالمه انگلیسی در ایران افزوده می شود و اگر سری به بازار زده باشیم شاهد ان هستیم که انواع و اقسام متدهای مختلف یادگیری زبان را می توان یافت که واقعا آدم را در انتخاب نهایی سر در گرم می کند.در میان این همه روش اموزش کدام را باید انتخاب کرد؟ چگونه می توان با کمترین زمان ممکن بهترین بازدهی را به ارمغان آورد؟

آیا روشی اختراع شده است تا همه بتوانند با هر شرایطی که دارند و با هر سطی که هستند اموزش انگلیسی را شروع کنند؟

همه به دنبال این سوال هستیم که بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

آیا یادگیری زبان انگلیسی را می توان با متدی جدید به راخت روش ممکن به هم آموزش داد؟

 

زبان نصرت

 

 

پاسخ تمام سوالات شما را با تنها متدی که می توان پاسخ داد متد نصرت می باشد.ما در فروشگاه سامان خرید برای تمام محصولات خود امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید به بخش اموزش انگلیسی سایت مراجعه کرده و از محصولات ما در این زمینه دیدن نمایید.یکی از این محصولات ویژه زبان نصرت می باشد که هر سه ورژن آن یعنی  سری ۱ و۲و۳ در این مجموعه قرار داده شده و شما می توانید براحتی و با ارزان ترین قیمت مجموعه خود را خرید نمایید.

 

مجموعه آموزش زبان انگلیسی نصرت ۱ و ۲ و ۳ کاملترین نسخه از متد اموزش زبان نصرت در بازار میباشد که شما میتوانید با روزی ۳۰ دقیقه گوش کردن درس های آن به مهارت کاملی در مکالمه زبان انگلیسی دست پیدا کنید.
روش نوین آموزش زبان نصرت یکی از سریعترین و وفقترین روش های اموزش زبان انگلیسی است که به همت اساتید آموزشگاه زبان نصرت به زبان فارسی تبدیل شده است تا راهی باشد برای یادگیری سریع زبان انگلیسی برای علاقمندان و مشتاقان به آموزش زبان با تاکید بر مهارت در مکالمه زبان انگلیسی
زبان انگلیسی نصرت ۱-۲-۳
+ آموزش تقویت حافظه نصرت
+ اموزش زبان انگلیسی برای موبایل
+ آموزش تقویت حافظه برای موبایل

 

زبان نصرت

 

 

 

آموزش مکالمه زبان انگلیسی نصرت

 

بدون نیاز به کتاب و جزوه
نه بخوانید! نه بنویسید! فقط گوش دهید و تکرار کنید و یاد بگیرید !!
آموزش سریع ومکالمه زبان از سطح مقدماتی تا پیشرفته با نصرت
به انضمام آموزش تقویت حافظه نصرت در حین یادگیری
قابل استفاده در دستگاههای پخش خانگی و موبایل و کامپیوتر
تکرار مدون و برنامه ریزی شده مطالب آموزشی در فواصل زمانی مختلف
قابل استفاده برای تمامی سنین با هر سطح آشنایی به زبان – از کودکان تا بزرگسالان

 

 

 

یادگیری زبان با روش نوین آموزش زبان نصرت

 

با نصرت زبان مورد علاقه خود را زود یاد بگیرید و دیر فراموش کنید

 

خرید آموزش زبان نصرت

 

یادگیری زبان با روزی ۳۰ دقیقه گوش کردن به تمرینات در ۹۰ روز

 

روش معجزه آسای آموزش نصرت توسط یک دانشمند زبان شناس انگلیسی برای کمک به علاقمندان به فراگیری اموزش زبان انگلیسی اختراع شد و به سرعت در سرتاسر دنیا مورد استقبال و توجه قرار گرفت.
موسسه آموزش زبان نصرت در ایران این روش نوین در آموزش زبان را به فارسی ترجمه کرده و در اختیار فارسی زبانان عزیز قرار داده است.

زبان نصرت

 

 

فراموش نکنــــید که از برترین مزیت های متد آموزش زبان نثرت نسبت به روش های مشابه آموزش زبان های خارجی سرعت غیر قابل تصور یادگیری و عدم فراموشی سریع دروس قبلی با کمک متد لایتنر است که این مزایا روش آموزش زبان نصرت را به ابزاری کارامد برای دانش آموزان و دانشجویان و مسافران خارج از کشور تبدیل کرده است.

آموزش انگلیسی نصرت در ۹۰ روز آخرین روشی است که در دنیا در زمینه آموزش زبان انگلیسی پدید آمده است. این روش که بهترین و سریعترین و همچنین موفق ترین روش آموزش زبان انگلیسی در دنیاست . شما بعد از تهیه این مجموعه و شنیدن دروس آن طبق متد خاص به آن چه  چیزی می آموزید ؟ و چه تغیری در زبان شما روی میدهد ؟

 

شما به راحتی فیلم های آمریکایی به زبان اصلی را خواهید فهمید . شما به  راحتی به انگلیسی صحبت میکنید و کاملا میتوانید ارتباط برقرار نمائید. احساس میکنید معجزه ای روی داده است .  چیزی که بعد از سالها با کمترین هزینه محقق خواهد شد  . بسته آموزشی نصرت که شامل ۴۵ عدد نوار کاست بوده که جهت کاهش هزینه ها به سی دی تبدیل گردیده است.

 

مکالمه زبان انگلیسی نصرت

در ویرایش جدید سی دی ها با تکنولوژی جدید با کیفیت فوق العاده بالا  آماده شده است و همچنین بوسیله هم کامپیوتر و هم   وی سی دی  قابل استفاده میباشد. دراین روش تدریس نه نیاز به تمرین هست و نه نیاز به دوبار گوش کردن و نه نیاز به نوشتن   در واقع شما سعی نمیکنید چیزی بیاموزید  بلکه این دروس با فرمولی که در قرار گیری کلمات و جملات آن با فاصله های زمانی خاص در آن مخفی است  انگلیسی را به شما خیلی آسان می آموزد  تنها باید گوش کنید و تمرین نمائید.اما راز موفقیت این متد چیست ؟

 

این متد معجزه میکند ! چون با شخص شما طرف نمیشود  بدون آنکه احساس کنید با مغز شما طرف میشود ! کلمات و جملات با فاصله زمانی خاص تکرار میشود و شما آنها را می آموزید بدون آنکه خودتان بفهمید چطوری ! راز آن در زمانهای خاص است که فرمولش هیچگاه  لو نرفته است . شما برای هر جلسه در این سه ماه یک فایل صوتی  MP3  دارید و مرور کنید و فاصله های زمانی نباید از بین رود( برای هر روز فقط یک درس را گوش دهید. به همراه سی دی ترجمه لغات اصلی زبان نصرت بصورت متنی و صوتی .

 

زبان نصرت

 

 

 

بعلاوه سی دی های تمرینات صوتی انگلیسی نصرت که در سال ۲۰۰۸  از موسسه پیمزلر  مخترع  این روش به این مجموعه  اضافه شده است و سرعت فراگیری را به مراتب از ویرایشهای گذشته بالاتر می برد . مجموع سی دی های  تمرینات صوتی زبان نصرت انحصارا” از طرف این شرکت تقدیم می گردد و در هیج جای دیگری ارائه نمی شود!و

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:19  توسط مهران  |  نظر بدهید

بازیابی اطلاعات سیم کارت

 بازیابی  اطلاعات سیم کارت

 

 

 

تا به حال به این فکر کرده یاد که اگر روزی سیم کارت شما دیگر اطلاعاتش پاک شود و هیچ دسترسی به شماره تلفن ها و پیامک های درون ان نداشته باشید باید چه کار کنید؟آیا می دانید مکن است با پاک شدن اطلاعات مهم شما از سیم کارتتان چه مشکلات بزرگی برایتان رخ دهد؟ آیا فکر می کنید بازیابی  اطلاعات سیم کارت ممکن و امکن پذیر است؟باید خدمتتان عرض کنم که برای این مشکل بزرگ روش ها و راه حل های مختلفی وجود دارد که شاید در مرحله اول همه به فکر استفاده از نرم افزار های ریکاوری باشند.

 بازیابی  اطلاعات سیم کارت

 

 

اما به شدت توصیه می کنیم که در این مورد زیاد عجله نکنید و برای بازیابی  اطلاعات سیم کارت از روش های نرم افزاری استفاده نکنید چرا که ممکن است علاوه بر پاک شدن کل اطلاعات   و عدم بازگردانی انها حتی سیم کارت شما در این روش آسیب ببینید و مجبور به تعویض آن شوید.ما بهترنی روش ممکن برا این کار را استفاده از سیم کارت ریدر می دانیم.محصولی که می تواند راحت تر از ان چیزی که فکرش را می کنید به کمک شما امده و در عرض چند دقیهق تمام اطلاعات پاک شده را به سر جای خود بازگرداند.بله تنها روش مطمئن و تضمین شده که بارها و بارها جواب داده است و توانسته برای بازیابی  اطلاعات سیم کارت بسیار مفید باشد استفاده از همین وسیله است.سیم کارت ریدر محصولی است که علاوه توانایی باز گرداندن اطلاعات سیم کارت شما می تواند در زمانی که هنوز چنین اتفاقی برای شما رخ نداده از اطلاعات موجود در سیم کارت یک بک آپ گرفته و در این مواقع از ان براحتی استفاده نمایید.همچنین از این وسیله می توانید به عنوان یک رم ریدر همه کاره نیز بهره ببرید رچا که تقریبا می توان گفت که قادر به خواندن انواع و اقسام رم های مختلف است.

 بازیابی  اطلاعات سیم کارت

 

ما در فروشگاه سامان خرید یکی از بهترین و با کیفیت ترین سیم کارت ریدر های موجود در بازار را رد سایت قرار داده ایم محصولی که به صورت ۱۰۰% تضمین می تواند در بازیابی  اطلاعات سیم کارت شما مفید واقع شود و در عرض چند دقیقه  دوباره همه چیز را به حالت اول بازگرداند.به همراه این محصول یک سی دی نصب هم خواهیم داد که قبل از آن می بایست ابتدا سی دی را درون کامپیوتر خود گذاشته و برنامه آنرا نصب نمایید و سپس دستگاه را به یو اس بی کامپیوترتان متصل نموده و براحتی از ان استفاده کنید.

دقت کنید که بازیابی  اطلاعات سیم کارت بسیار مهم و حساس است و اگر اشتباهی رخ دهد به دلیل حساس بودن سیم کارت علاوه بر اینکه ممکن دیگر هیچ وقت به شماره تلفن ها و پیانمک های خود دسترسی پیدا نکنید می بایست احتمالا به دنبال تعویض سیم کارت خود نیز باشید.پس برای صرف هزینه چند هزیار تومانی خرید این دستگاه این ریسک را به جان نخرید و به دنبال روش های نرم افزاری نباشید.همکاران ما در فروشگاه سامان خرید یکی از بهترین محصولات ریکاوری را در این زمینه برایتان قرار داده اند و براحتی و از طریق خرید پستی می توانید اقدام به ثبت سفارش نمایید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و مشخصات خود را وارد نمایید و یا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

 بازیابی  اطلاعات سیم کارت

 

 

 

از این محصول یعنی سیم کارت ریدر می توانید به عنوان یک هدیه بسیار کاربردی برای دوستان خود استفاده نمایید.چرا که امروزه همه از موبایل استفاده می کنیم و در هر خانه حداقل چندین سیم کارت وجود دارد و می توان گفت که به در هر خانه ای می خورد و مکن است روزی هر کسی نیاز به بازیابی  اطلاعات سیم کارت خود داشته باشد.پس از نظر کاربردی بودن ان می توان به عنوان یک محصول خوب و مفید به ان نیز نگاه کرد.ما محصولات ارسالی از فروشگاه سامان خرید را به صورت تضمینی گارانتی خواهیم کرد و قبل از ارسال نیز همه انها تست فنی خواهند شد و چنانچه در حین ارسال برای کالای شما مشکلی بوجود بیاید به صورت رایگان برایتان یک دستگاه نو ارسال خواهیم کرد.با خرید از مجموعه سامان خرید می توانیدتجربه یک خرید موفق را داشته باشید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:18  توسط مهران  |  نظر بدهید

ژل افزایش دهنده قد

ژل افزایش دهنده قد

 

 

 

شاید شما هم گاهی اوقات درگیر این موضوع شده باشید که اگر کمی قدتان از  چیزی که الان هستید بلندتر بود بهتر می شد و شاید :.7-گر فقط چند سانتیمتر بلند تر بودید بسیاری از مشکلات شما برطرف می شد.اولین فکری که هر کسی می کند این است که به دنبال قرص ها و داروهای افزایش قد باشد .خوب نفی نمی کنیم و نمی خواهیم بگوییم که اصلا این  قرص ها کارایی ندارند و دروغ هستند اما اولا باید هزینه های بسیار زیادی را انجام دهید و دوم اینکه منتظر عواقب آن نیز باشید.ما امروز روشی را می خواهیم به شما معرفی کنمی که با استفاده از ان براحتی و در همان لحظه افزایش قد ۵ سانتی متری پیدا خواهید کرد.شما می توانید از ژل افزایش دهنده قد استفاده نمایید و بدون اینکه کسی متوجه این موضوع شود از این پس هر جا که می روید همه شما را بلندتر از  ان چیزی که قبلا بوده اید خواهند دید.

 

نه عوارضی و نه هیچ گونه مشکلی برای شما پیش خواهد امد و براحتی می توانید در هر سنی که هستید چه آقا و چه خانم از ژل افزایش دهنده قد استفاده کرده و به ان چیزی که می خواستید راحت تر از حد تصور دست یابید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان به این محصول شرایطی را فراهم کرده ایم که می توانید تنها در چند لحظه اقدام به سفارش این کالا نمایید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت کنید و در عرض چند روز آنرا دریافت نمایید.کیفیت ژل افزایش دهنده قد عرضه شده در سامان خرید درجه یک بوده و به صورت تضمینی خدمتتان ارائه می گردد.

 

 

 

این محصول دارای درجات کیفی مختلفی است و متاسفانه کالاهایی با کیفیت های بسیار پایین نیز در حال عرضه شدن در بازار هستند پس هنگام خرید مراقب باشید که از کدام فروشگاه اقدام به خرید می کنید.ما  تضمین می کنمی اگر محصول فوق دچار مشکل و خرابی بود انرا به صورت اریگان برایتان تعویض کنیم.نحوه استفاده از ژل افزایش دهنده قد بسیار راحت است و همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید کافیست تا انرا درون کفش های خود قرار دهید و بدون اینکه در راه رفتن شما تغییری ایجاد شود و مشکلی برای شما بوجود آید و بدون اینکه کسی متوجه شود می توانید از ان به هر اندازه که خواستید استفاده نمایید.

 

خوبی این محصول این است که علاوه بر اینکه در راه رفتن شما مشکلی ایجاد نمی کند بلکه حالت و فرم آن طبی بوده و  راه رفتن را برای شما راحت تر و لذت بخش تر خواهد کرد.برای سفارش تلفنی این کالا نیز می توانید همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما بگویید.همچنین از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه بسیار خوب برای دوستان و عزیزانی که فکر می کنید دوست دارند تا قدشان چند سانتی بزرگتر شود استفاده کنید.هم هزینه ان مقرون به صرفه است و هم کارایی بسیار بالایی دارد و قطعا همه از ان استقبال خواهند کرد.

 

 

شما به جای صرف هزینه های زیاد و تلف کردن وقت خود برای روش های شیمیایی  می توانید در چند لحظه تا ۵ سانتی متر افزایش قد را تجربه نمایید و برای همیشه بدون اینکه کسی متوجه شود از ژل افزایش دهنده قد در مکان های مختلف استفاده نمایید.مثلا در مراسم عروسی و مراسمات مختلف که دوست دارید جذاب تر و منحصر به فرد تر باشید می توانید از این محصول استفاده نمایید.شما در استفاده از این کالا هیچ محدودیت سنی ندارید و برای هر نوع کفشی نیز می توانید از آن استفاده نمایید.طرز استفاده از آن نیز فوق العاده راحت بوده و مانند کفی های کفش انرا درون کفش های خود می بایست قرار دهید.دیگر برای همیشه با کوتاهی قد خداحافظی کنید چرا که با داشتن ژل افزایش دهنده قد رسیدن به این آرزو نه تنها یک رویا نیست بلکه راحت تر از ان چیزی است که تصورش را خواهید ک



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر به جای خرد کردن و تکه تکه کردن میوه ها و سبزیجات با دست از یک وسیله کمکی استفاده می کردید هم دقت در کارتان بیشتر میشد و هم در زمان کوتاه تری این کار را انجام می دادید؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما با خرید نایسر دایسر یک بار برای همیشه خیال خود را راحت کنید و از این پس هر وقت خواستید سیب زمینی خلال کنید و یا سبزیجات خود را خرد کنید دیگر  نگران چیزی نخواهید بود و خودتان تنهایی با وجود این دستگاه در عرض چند دقیقه براحتی این کار را انجام خواهید داد.شما با خرید نایسر دایسرمی توانید تکه تکه کنید-خرید کنید-ریز کنید و خلاصه یک دستگاه چند کاره را در اختیار خواهید داشت .وجود چنین دستگاهی در هر آشپزخانه ای ضروری به نظر میرسد و هر کد بانو با داشتن یک نایسر دایسر براحتی و بدون نگرانی می تواند تمام کارهای خود را سر موقع انجام دهد.نایسر دایسر دارای تیغه های بسیار تیز و برنده ای است و قادر خواهد بود تنها با یک فشار شما هر میوه ای را تکه تکه نماید.ما در فروشگاه لوکس شاپینگ محصولی اصل همراه با کیفیت بسیار بالایی را جهت خرید شما عزیزان قرار داده ایم . کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نموده و درخواست خود را تکمیل نمایید. در هر کجای کشور که باشید ظرف چند روز نایسر دایسر شما را به دستتان خواهیم رساند.

 

 

 

 

 

برای نگه داری میوه ها و سبزیجات خرد شده در زیر تیغه ها یک مخزن طراحی شده و شما براحتی تمام  موادی که در حال خرد کردن با این دستگاه هستید را می توانید در انجا جمع نمایید.شما باخرید نایسر دایسر و هدیه دادن ان به همسرتان در واقع نه تنها یک هدیه بسیار کاربردی و مفید برای آن خریده اید بلکه کمک بسیار زیادی به او در انجام کارهای خانه کرده اید. دیگکر نیاز نیست تنا برای خرد کردن پییاز هم وقت خود را تلف کنید و هم چشمان خود را اذیت کنید. یک پیاز در زیر تیغه های برنده نایسر دایسر قرار دهید و با یک اشاره به اهرم ان خواهید دید که پیاز ها تکه تکه و خرد شده است. یک سیب زمینی را برای خلال خلال کردن فقط پوستش را گرفته و دیگر کار تمام است انرا در زیر تیغه های دستگاه قرار دهید و یک اشاره به اهرم دستگاه کنید.به همین راحتی شما با خرید نایسر دایسر می توانید خیلی زود و دقیق تمام میوه ها و سبزیجات و دیگر مواد خوراکی دیگر را تکه تکه و خلال خلال و ریز نمایید.

 

متاسفانه به دلیل اینکه کاربران از این دستگاه استقبال خوبی کرده اند و فروش بالایی در بازار داشته است شاهد آن هستیم که دستگاه هایی تقلبی و با کیفیت پایین در حال عرضه می باشند و هیچگاه کیفیتی که نایسر دایسر اصل ارائه می دهند توسط این دستگاه ها قابل ارئه نبوده و نیست. پس دقت کنید تا در هنگام خرید نایسر دایسر از فروشگاهی معتبر اقدام به تهیه این محصول نمایید.نایسر دایسر تقلبی دارای تیغه های خشک بوده و خیلی زود بر اثر یک فشار ممکن است بشکند. همچنین جنس بدنه آن از پلاستیک درجه دوم بوده و اصلا با یک نگاه مشخص است که کالایی بی کیفیت می باشد.اما محصولی که ما به شما ارائه می دهیم دارای تیغه های برنده و در عین حال انعطاف پذیر است و همچنین جنس بدنه ان از پلاستیک شفاف و درجه یک ساخته شده است و دارای استحکام قابل ملاحضه ای نیز می باشد.

 

 

 

 

از نظر قیمت گذاری دستگاه های تقلبی  قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان دارند و شما تنها با خرید این محصولات مثلا در ظاهر چند هزار تومان پس انداز کرده اید. اما در عمل وقتی که از ان استفاده کنید خواهید دید که همان 20 هزار تومان هم دور ریخته اید و جنسی بی کیفیت را خرید کرده اید.شما با خرید نایسر دایسر از فروشگاه ما آنرا همراه با گارانتی اصلی دریافت خواهید کرد. محصولی که می تواند رضایت خاطر هر کدبانوی یارانی را به خود جلب نماید و به عنوان یک کادوی بسیار شیک و کاربردی برای هر خانم  می تواند استفاده شود.وجود شابلون های مختلف در این دستگاه به شما این اختیار را می دهد تا بتوانید در اشکال و اندازه های مختلف اقدام به تکه کردن و خردن مواد غذایی مورد نظرتان کنید.تکه های دقیق و هم اندازه  قطعا می تواند غذای شما را خوش رنگ تر و زیبا تر جلوه دهد.

 
امتیاز :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : پنجشنبه 15 خرداد 1393 زمان : 17:13 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

اگر به فرک خرید یک هدیه  مناسب برای همسر خود هستید و نمی دانید باید چه چیزی بخرید کمی دست نگه دارید. ما به شما پیشنهاد خرید نایسر دایسر را می کنیم. محصولی که بی شک می تواند هر کدبانوی ایرانی را خوشحال و شگفت زده نماید.این دستگاه با قابلیت های فراوانی که دارد در واقع مانند یک یار در کنار همسر شما در کارهای مهم به او کمک خواهد کرد. کارهایی مانند خرد کردن انواع میوه جات و سبزیجات.خلال کردن سیب زمین و تکه تکه کردن پیاز همه و همه را به نایسر دایسر بسپارید و با کیفیتی بسیار بالا  انها را دریافت کنید. شما اگر می خواهید تا خلال های سیب زمین همه در یک اندازه دقیق و مشخص باشد بهترین روش خرید نایسر دایسر و استفاده از این محصول است.

 

 

نایسر دایسر با وجود شابلون های مختلفی که دارد می تواند در انواع و اقسام شکل های مختلف  اقدام به خرد کردن و تکه کردن انواع میوه و سبزیجات و نماید. تیغ های برنده این دستگاه تنها با یک اشاره شما هر میوه ای را تکه تکه خواهد کرد. یک سیب زمین سفت و سخت را در زیر تیغه ها قرار دهید و شابلون مناسب کارتان را نیز بروی دستگاه نصب کنید و تنها یک اشاره به اهرم نایسر دایسر کنید خواهید دید که در یک چشم بر هم زدن تمام سیب زمین تکه تکه خواهد شد. بله با خرید نایسر دایسر شما در زمان و نیروی خود صرفه جویی خواهید کرد و دیگر نیاز نیست تا ساعت ها به خرد کردن و خلال کردن سیب زمین و پیاز مشغول شوید.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید در زیر تیغه ها یک مخزن وجود دارد تا مواد خرد شده در درون ان جمع اوری شود. نایسر دایسر اورجینال دارای بدنه ای محکم و از جنس پلاستیک درجه یک و شفاف است و این در صورتی است که محصولات تقلبی و درجه دوم از بدنه ای شکننده و پلاستیک مات در ساخت ان استفاده کرده اند.شما با خرید نایسر دایسر می توانید غذاهای خود را خوش فرم و زیباتر طبخ نمایید. فکر کنید که برای درست کردن یک سالاد خیار و گوجه و پیاز 

انرا با نایسر دایسر خرد کرده و همه د ریک اندازه مساوی تکه تکه شده اند و این سالاد شما را بسیار زیبا و جذاب خواهد کرد.

 

 

بریا سفارش این محصول کافیست تا بریو دکمه خرید پستی کنار آن کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و همچنین می توانید با تماس با شماره های 09390998711 یا 09392739838 به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش خود کنید.ما در فروشگاه لوکس شاپینگ یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را برایتان در سایت قرار داده ایم. محصولی که از ما خرید خواهید کرد دارای گارانتی بوده و اگر درحین ارسال دچار مشکل شود به صورت رایگان برایتان انرا تعویض خواهیم کرد.

 

 

خرید نایسر دایسر می تواند چشمان شما را از اذیت شدن در هنگام خرد کردن پیاز نجات دهد. می تواند صرفه جویی قابلل ملاحضه ای در زمان برای شما باشد و می تواند در نهایت با کیفیت بسیار بالاتری عمل خرد و تکه کردن را برایتان انجام دهد. در این روش بهداشت نیز به دلیل برخورد کمتر دست با مواد غذایی بیشتر رعایت خواهد شد.دقت کنید که مشابه همین محصول با کیفیت بسیار پایین تر و نامرغوب تر همین الان در بازار در حال فروش است و توسط فروشگاه های غیر معتیر انجام میشود. ما در فروشگاه لوکس شاپینگ امکان خرید نایسر دایسر اصل و اورجینال را برای شما فراهم کرده ایم.شاید در ظاهر کمی گران تر از محصولات دیگر فروشگاه ها باشد  اما در عوض هم دارای گارانتی بوده و هم از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار است.

انواع مواد غذایی همچون فلفل دلمه ایپسیب زمین-پیاز و انواع سبزیجات را می توانید تنها با یک اشاره نایسر دایسر به تکه های مساوی و هم اندازه تبدیل کنید .کافیست تا شابلون مورد نظر خود را بروی دستگاه نصب کرده و در کمتر از چند دقیقه کلیه کارهایی که می بایست ساعت ها برای انها وقت می گذاشتید را انجام دهید.

امتیاز :  
امتیاز :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : پنجشنبه 15 خرداد 1393 زمان : 17:13 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

خرید نایسر دایسر

 


حتما شما هم تا به حال نام محصولی به نام نایسر دایسر را شنیده اید.بله همانظور که در تبلیغات هم دیده اید این دستگاه با قابلیت های بسیار بالایی که دارد می تواند به عنوان یک یار کمکی در کنار کدبانوی خانه مورد استفاده قرار گیرد.در واقع  این دستگاه یک خرد کن تمام حرفه ای میوه و سبزیجات بوده که به اشکال مختلف می تواند برای شما میوه ها و سبزیجات را تکه تکه کند.شما با خرید نایسر دایسر می توانید براحتی میوه ها و سبزیجات را ریز کنید ,رنده کنید,چهار گوش کنید,خلال خلال کنید و به اشکال مختلف دیگر در بیاورید.

 

 

 

 

این محصول دارای یک مخزن برای نگه داری میوه ها و سبزیجات خرد شده است.همچنین همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید نایسر دایسر دارای تیغه های بسیار تیزی می باشد که عمل خرد کردن و ریز کردن را انجام می دهند.دقت نمایید که به دلیل استقبال بیش از حد در خرید نایسر دایسر متاسفانه شاهد محصولاتی تقلبی و بی کیفیت هستیم که ممکن است از نظر ظاهری کاملا شبیه جنس اصلی باشند اما دارای تفاوت های بسیاری هستند که در عمل کیفیت محصول را پایین آورده و هیچگاه نمی توانید از یک نایسر دایسر تقلبی انتظار کارایی یک دستگاه اصل را داشته باشید.مهمترین بخش این دستگاه تیغه های ان است که در دستگاه تقلبی از کیفغیت پایین تری برخوردار بوده و بسیار شکننده و ضعیف می باشند.در صورتیکه در محصول اصلی که ما به شما ارائه می دهیم تیغه ها از قدرت و استحکام بالایی برخوردار می باشند.

 

 

 

 

شما با خرید نایسر دایسر اصل  در واقع محصولی را خریداری کرده اید که اگر به مخزن ان ضربه ای هم وارد شود و از دستتان هم بیافتد به دلیل مقاومت و جنس خوبی که دارد به آسانی ترک بر نمی دارد و نمی شکند این در صورتی است که کافیست تا مخزن یکی از دستگاه های تقلبی را به ان ضربه ای وارد نمایید خواهید دی که به راحتی ترک خورده و دیگر نمی توان از آن استفاده کرد.قسمت بعدی که باید به ان اشاره کنیم این است که در نایسر دایسر اصلی بدنه از قابلیت انعطاف پذیری خوبی برخوردار بوده و همین امر موجب می شود تا در نهایت محصولات مورد نظرمان با کیفیت بهتری خرد و تکه تکه شوند.در نایسر دایسر تقلبی به دلیل خشک بودن جنس بدنه  در زمان خرید کردن میوه جات احساس می کنید هر لحظه ممکن است بدنه دستگاه از فشار وارد آمده ترک بخورد و بشکند.شما با توجه به کارایی بالای این محصول می توانید از حالت های مختلف خرد کن ان برای انواع میوه جات و سبزیها استفاده نمایید.

 

 

مثلا خرد کن چهار گوش ان به درد تکه تکه کردن سیب زمینی و هویج می خورد.شما در عرض چند دقیقه می توانید تعداد زیادی سیب زمین و هویج را براحتی و با کمترین دردسر به صورت چهار گوش دربیاورید.یک برش بروی سیب زمین کافیست تا انرا زیر دستگاه قرار داده و تنها با یک فشار کار تمام است.حالت بعدی که شما با خرید نایسر دایسر می توانید از ان بهره مند شوید حالت خلال خلال کردن است.دیگر نیاز نیست زمان زیاید را برای خلال خلال کردن تلف کنید با این محصول در عرض چند دقیقه و در یک چشم بر هم زدن می توانید تعداد زیاید سیب زمینی را خلالی کرده و همه را به یک اندازه و بسیار مرتب در بیاورید.بعد از استفاده براحتی می توانید دستگاه را در زیر آب گرفته و آن شستشو دهید.شما همین الان در هر کجای کشور که باشید می توانید اقدام به خرید نایسر دایسر اصل از فروشگاه ما کنید. دقت داشته باشدی که ما محصول خود را از نظر کیفیت و کارکرد به تضمین شده برایتان ارسال خواهیم کرد.هیچ گاه به خاطر چند هزار تومان ارزان تر به دنبال محصولات بی کیفیت و تقلبی نروید.یک بار هزینه کنید و در عوض محصلی همراه با گارانتی و کیفیت اصلی تحویل بگیرید.با خرید اینترنتی ابتدا نایسر دایسر خود را درب منزل تحویل خواهید گرفت و سپس وجه آنرا به مامور پست خواهید پرداخت.

 

 

 

 

آموزش استفاده از این محصول بسیار راحت بوده و اصلا پیچیدگی خاصی ندارد. کافیست تا میوه ها و سبزیجات خود  را در محل تایین شده در زیر تیغه ها قرار دهید و سپس با یک فشار تمامی انها را خرد شده و تکه تکه تحویل بگیرید.با خرید نایسر دایسر در واقع علاوه بر بالا بردن کیفیت خرد و تکه تکه کردن محصول در وقت و زمان خود نیز بسیار صرفه جویی کرده اید و می توانید به کارهایی بیشتری برسید.قیمت دستگاه نایسر دایسر های تقلبی بین 20 تا 30 هزار تومان است و باز هم اخطار می کنیم تنها به خاطر چند هزار تومان ارزان تر به دنبال تهیه این کالای بی کیفیت نباشید اگر نایسر دایسری که می خرید نتواند خوب عمل خرد و تکه تکه کردن را انجام دهد در واقع حتی اگر 1000 تومان هم انرا خریداری کرده باشید گویی که پول خود را دور ریخته اید.نایسر دایسر اصل با دارا بودن شابلون های مختلف به شما کمک می کند تا با تنوع بالایی اقدام به خرد کردن و تکه مردن میوه جات و سبزیجات بپردازید.

 

 

 قیمت: 480,000 ریال
 تعداد: 1000 عدد
 روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

خرید اینترنتی گن لاغری اسلیم لیفت

خرید اینترنتی گن لاغری اسلیم لیفت

 

خرید اینترنتی گن لاغری اسلیم لیفت – اگر دوست دارید تا در یک چشم بر هم زدن خیلی سریع بین ۳ تا ۴ سایز لاغر تر از قبل شوید و به هیکل ایده آل خود دست یابید پیشنهاد می کنیم حتما از گن لاغری اسلیم لیفت استفاده نمایید.شما با پوشیدن این گن در کمتر از یک دقیقه خواهید دی که به طور شگفت انگیزی هیکل شما شما جمع و جور شده و تا چند سایز لاغر تر نشان می دهد و در واقع به همان هیکل ایده ال خود خواهید رسید.این گن لاغری بیشتر برای مجالس مهم و عروسی ها کاربرد داشته و جاهایی که دوست دارید تا در میان سایرین جذاب تر باشید و جلب توجه نمایید  می توان با پوشیدن این گن این کار را انجام داد.محصول فوق ساخت کشوئر تایوان بوده و در ساخت آن از الیاف مخصوصی جهت فرم دادن بدن  و اندام ها استفاده شده است. همچنینی سعی شده است این محصول را طوری طراحی نمایند که در هنگانم استفاده به هیچ وجه بدن شما دچار تعریق نشود.

نه تنها برای افراد چاق بلکه برای انهایی که کلا دوست دارند هیکلی ایده آل و متناسب را را داشته باشند می توانند از این محصول استفاده کرده و تغییر را در خود احساس نمایند.با پوشیدن این گن و استفاده از ان در مجالس و محیط های بیرون دوباره اعتماد به نفس از دست رفته خود را بدست خواهید اورد و نسبت به قبل خوش فرم تر و جذاب تر خواهید شد.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای رفاه حال شما مشتریان عزیز سعی کرده ایم تا امکان خرید پستی این محصول را فراهم آوریم و از میان سایر گن های لاغری موجود در بازار یکی از بهترین و با کیفیت ترین های انرا برایتان در نظر بگیریم.کافیست تا همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و بعد از اینکه کالا به دستتان رسید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

 

kharide_post

 

در الیاف به کار رفته در این محصول سعی شده است از بهترین های  موجود ردر بازار استفاده شود بطوریکه به هیچ وجه بو عرق بدن را به خود جذب نکند.هنگام استفاده از این گن شما به هیچ وجه  اذیت نخواهید شد و پوست بدنتان  دچار حساسیت  نمی شود.

اگر بعد از زایمالن دچار شکم بزرگی شده اید این محصول می تواند براحتی شکم شما را جمع و جور کرده و هیکلی ایده آل برای شما ایجاد نماید.همچنین برای کسانی که در ناحیه باسن و پهلو و شکم چاق هستند می توانند با استفاده از این گن لاغری براحتی چربی های را به صورت یکنواخت در همه نقاط بدن پخش کرده و چندین سایز لاغرتر به نظر بیایند.این محصول کل قد نیم تنه را می پوشاند در نتیجه هرگونه چربی اضافی در نواحی شکم،پشت و ران ها را از زیر خط سینه تا بالای زانوها جمع می نماید.

در طراحی و نحوه دوخت این گن  هیچ درزی در روبری  آن به کار نرفته است تا براحتی بتوانید انرا رد زیر لباس های خود پوشیده و بدون اینکه کسی متوجه حضورآن شود از آن استفاده نمایید.اسلیم اند لیفت مطابق آخرین فن آوری روز دنیا ساخته شده است.روشی که در آن مولکولهای کربن گیاه بامبو را به پلی استر خام اضافه می کنند تا در فرآیندی صنعتی میان الیاف پلی استر جای گیرند و بدین شکل قدرت جذب بو و رطوبت در پارچه بالا برود.در نتیجه هنگامی که این گن را به تن دارید نه تنها احساس راحتی و آرامش می کنید بلکه پوست بدنتان را خشک و خنک احساس خواهید کرد.الزامیست تا در هنگام ثبت سفارش سایز خود را جهت ارسال اعلام فرمایید.

 

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی گن لاغری اسلیم لیفت توسط 39 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , ,

 

==========================================================

خرید اینترنتی ماساژور صورت

خرید اینترنتی ماساژور صورت

 

خرید اینترنتی ماساژور صورت - اگر به دنبال راهی هستید تا چین و چروک های صورتتان را بر طرف نمایید و دوباره شادابی و جوانی را به پوست صورت خود برگردانید بی شک یکی از موثر ترین روش های موجود استفاده از ماساژور صورت بوده که اگر این عمل را به صورت منظم و مکرر در طی دوره خاصی انجام دهید خواهید دید که در مدت کوتاهی دوباره درخشندگی و شادابی به پوست شما برگشته چین و چروک هیا شما نیز بر طرف خواهد شد.این روش بدون هیچ گونه عوارض جانبی بوده و در واقع یکی از ارزانترین اما موثر ترین روش های جوانی پوشت محسوب می شود.شما با خرید ماساژور صورت در واقع یک دستگاه کامل برای زیبایی خود تهیه کرده اید که براحتی و در همه جا می توانید زا آن استفاده کرده و هم موجب آرامش خود شده و هم اینکه شادابی پوست را افزایش خواهید داد.این ماساژور همچنین علاوه بر اینکه باعث رفع چین و چروک صورت خواهد شد می تواند باعث روشنی پوست شما شده و لک و پیس های صورت و چربی های اضافه آنرا نیز دفع نماید.

 

kharide_post

 

با استفاده منظم از این ماساژور باعث جلوگیری از پیری زودرس پوست خود خواهید شد.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این دستگاه با حجم بسیار کوچک خود براحتی همه جا قابل حمل بوده و حتی در مسافرت ها هم می توانید بدون هیچ مشکلی از آن استفاده نمایید.اگر شما هم دارای گودی زیر چشم هستید  و به دنبال یک علاج دائمی می باشید ما استفاده از این ماساژور را به شما توصیه می کنیم.همچنین مشاهده شده است برای رفع غبغب نیز می توان از این ماساژور استفاده کرد.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ از میان سایر محصولات مشابه درون بازار سعی کرده ایم تا کالایی با کیفیت بالا و قیمت تمام شده مناسب را برای شما در نظر بگیریم.کافیست تا برای تهیه این محصول همین الان بروی دکمه خرید پستی کنار آن کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از آنکه کالای خود را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.از این ماسازور جهت رفع اکنه و تمیز کردن منافذ پوست نیز می توانید استفاده کنید و بهترنی نتیجه را زا ان بگیرید.

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی ماساژور صورت توسط 67 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , ,

========================================================

خرید اینترنتی پشت بند لباس بانوان

خرید اینترنتی پشت بند لباس بانوان

 

خرید اینترنتی پشت بند لباس بانوان – حتما همه شما خانم های محترم با این مشکل بند لباس های زیر که همیشه بد حالت قرار گرفته و از روی دیگر لباس ها مخصوصا زمانی که در مهمانی ها و مجالس مهمی هستید و از لباس های نازک تری استفاده می کنید کاملا معلوم هستند روبرو هستید و خود می دانید که چقدر این بند ها می تواند ظاهر و جذابیت شما را بر هم زده  و آزار دهنده باشد.ما امروز با محصولی منحصر به فرد به نام پشت بند لباس بانوان در خدمت شما عزیزان هستیم.شما با این محصول براحتی می توانید بندهای لباس های زیر خود را مخفی کرده و در هیچ شرایطی از دیده شدن آنها خیالتان راحت باشد.با پشت بند لباس بانوان براحتی می توانید در مهمانی ها و مجالس شادی لباس های نازک و مجلسی پوشیده بی انکه استرس نمایان شدن بند های لباس های زیر را داشته باشید.ما  در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این محصول را برای شما علاقه مندان به آن فراهم کرده ایم و کافیست تا همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه کالا ی خود را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

kharide_post

 

این محصول دارای ۹ تکه بوده و براحتی در هنگامی که در مجالس مهم و یا مکان های ورزشی هستید از نمایان شدن بندهای لباس های زیر شما جلوگیری کرده و مانع به هم ریختن تیپ و جذابیت شما خواهد شد.همانطور که در تصاویر هم شماهده می کنید نحوه استفاده از این پشت بند لباس بسیار راحت بوده و بدون اینکه در حین استفاده باعث آزار و اذیت شما شود می توانید از ان استفاده نمایید. همچنینی با این عمل دیگر مانع جا انداختن بندهای لباس زیر بروی پوست بدن شما شده و براحتی با هرعایت همین موارد کوچک است که می توانید بر جذابیت خود بیافزاییید.شما همین الان براحتی می توانید این محصول را از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ سفارش داده و بعد از ردیافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

ما سعی کرده ایم تا از میان سایر محصولات مشابه درون بازار یکی از با کیفیت رتین انها را با قیمتی مناسب در فروشگاه خود برای شما علاقه مندان قرار دهیم.

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی پشت بند لباس بانوان توسط 39 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

=======================================================

خرید اینترنتی ژیله تابستانه چهل تکه

خرید اینترنتی ژیله تابستانه چهل تکه

 

خرید اینترنتی ژیله تابستانه چهل تکه – در فصل تابستان یکی از بهترین محصولاتی که خانم های می توانند برای پوشش خود استفاده نمایند ژیله تابستانه چهل تکه می باشد.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این ژیله بسیار شیک و منحصر به فرد بوده و از  پارچه پنبه ای  در دوخت ان استفاده شده است و همین امر موجب شده تا به عنوان یک لباس مناسب برای تابستان محسوب شود.این مانتو در ۵ رنگ مختلف برای شما علاقه مندان  طراحی و دوخته شده است.همچنین سعی شده است یکی از مهمترین چیز هایی که در این مانتو رعایت می شود کیفیت دوخت ان باشد و به همین منظور از بهترین خیاطان ایرانی در ساخت آن استفاده شده است.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای علاقه مندان به این محصول امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و همین الان می توانید براحتی این کالا را سفارش داده و بعد از اینکه انرا دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

 

kharide_post

اگر دوست دارید تا امسال تابستان در میان دوستان خود چهره ای متفاوت تر داشته باشید پیشنهاد می کنیم حتما از این مانتو ۴۰ تکه استفاده نموده و از پوشیدن آن لذت ببرید.استفاده ۱۰۰% از الیاف پنبه باعث شده است تا یکی از خنک ترین لباس های تابستانی محسوب شود و از استفاده از ان لذت خواهید برد.همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید و حتما در توضیحات نیز سایز خود را ذکر نمایید تا محصول فوق را به ادرس پستی شما راسال نماییم.از این محصول می توانید برای هدیه دادن به همسر و یا نامزد خود استفاده کرده و موجب خوشحالی انها شوید.

 

 

خرید اینترنتی ژیله تابستانه چهل تکه توسط 39 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

==========================================================

خرید اینترنتی سارافون تابستانه

خرید اینترنتی سارافون تابستانه

 

خرید اینترنتی سارافون تابستانه  – در فصل گرم تابستان یکی از بهترین لباس هایی که خانم ها می توانند استفاده نمایند سارافون می باشد.ما نیز بر همین اساس برای اینکه پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشیم از میان سایر محصولات موجود دربازار سعی نموده ایم تا محصولی با کیفیت بالا و قیمت تمام شده مناسب رابرای شما عزیازن در نظر گرفته و امکان خرید پستی آنرا فراهم نماییم.این سارافون تابستانه در ۵ رنگ مختلف و بسیار شیک دوخته شده است.یکی از مهمترین دلایلی که ما این مانتو سارافون را برای شما  در نظر گرفته ایم به خاطر دقت در دوخت ان بوده و رعایت تمام نکات زیبایی در ان می باشد.همچنین به دلیل اینکه توسط خیاطان مجرب داخل کشور دوخته شده است هم از نظر کیفیت بسیار بالاتر بوده و هم اینکه از نظر قیمت تمام شده نیز بسیار مناسب تر می باشد.

 

 

kharide_post

این محصول می تواند به عنوان پوشش مناسبی برای ایام تابستان شما خانم های شیک پوش محسوب شود.الیاف به کار  رفته در پارچه این محصول از پنبه بوده و بسیار نرم و لطیف می باشد و هنگام استفاده از ان احساس رضایت و راحتی خاصی به شما دست می دهد.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای علاقه مندان به خرید سارافون تابستانه امکان خرید پستی این محصول را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان در هر کجای یاران عزیز که باشید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از اینکه محصول خود را ردیافت کردید وجه کالا را به مامور بپردازید.

همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید تمام دقت و ظرافت به کار رفته است تا در نهایت محصولی بسیار شیک و منحصر به فرد به دست مشتری  برسد.از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه شیک برای دوستان و یا همسر و نامزد خود نیز استفاده نمایید و موجب شادی و خوشحالی انها شوید.

kharide_post

 

 

خرید اینترنتی سارافون تابستانه توسط 29 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , ,

=====================================================

خرید اینترنتی مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳

خرید اینترنتی مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳

 

خرید اینترنتی مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳ – اگردوست دارید تا مجموعه ای کامل از نرم افزار های روز دنیا را به صورت یک مجموعه کامل داشته باشید و هر زمان که نیاز به هر گونه نرم افزاری داشتید  بدون نیاز به جستجو دانلود ان از اینترنت براحتی انرا از این مجموعه نرم افزار نصب و اجرا نمایید ما به شما خرید مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳ را پیشنهاد می کنیم.این مجموعه بی نظیر در میان سایر محصولات مشابه خود دارای کیفیت بسیار مطلوب و قابل قبولی بوده است.

در مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳ سعی شده است تا آخرین و بروز ترین نرم افزار های دنیا را در آن قرار داده شود و شما بدون نیاز به هر گونه دانلود نرم افزار مورد نر براحتی آنرا در این مجموعه یافته و در عرض چند ثانیه نصب نمایید.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه  مندان به خرید نرم افزار لرد امکان خرید پستی را فراهم کرده ایم و همین الان براحتی می توانید سفارش خود را ثبت نموده و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳ در ۲۸ دی وی دی سیلور بوده که از این تعداد سه عدد دی وی  دی اموزشی و ما بقی نرم افزار می باشند.همچنین به هماره این مجموعه یک دفترچه راهنمای رنگی ۸۰ صفحه ای نیز برای شما خریداران محترم ارسال می شود.مجموعه اموزش های موجود در این نرم افزار به صورت کاملا مولتی مدیا بوده و شامل ده ها ساعت اموزش های کاربردی همچون فتو شاپ می باشد.

 

 

kharide_post

 

نسخه ۲۰۱۳ با بروز رسانی  و قرار گرفتن اخرین نرم افزار های دنیا د رخد نسبت به نسخه قبلی دارای ۸۰% تغییر بوده و کاملا در هنگام استفاده از ان این تغییر احساس می شود.

مجموعه لرد ۲۰۱۳ دارای بیش از ۳۰۰۰ نرم افزار  مختلف بوده و بیش از ۱۰۰ ساعت آموزشی در ان گنجانده شده است.همچنین  ۶۵۰ صفحه مقالات جدید در ۱۳۳ گروه مختلف نیز در انها جای داده شده است.در ضمن شما در این مجموعه می توانید اموزش ویندوز۸ را به صورت کامل در اختیار داشته باشید.همچنین موارد زیر که به صورت فهرست وار نوشته شده است ار می توانید در مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳ براحتی بیابید:
• ویندوز سرور ۲۰۱۲ (Full Activated)
• نسخه ۱۲٫۱۰ از لینوکس (Ubuntu)
• آخرین نسخه ویندوز ایکس پی سرویس پک ۳ مایکروسافت و سرویس پک ۲ اوریجینال
• مجموعه زبان برنامه‌نویسی Microsoft Visual Studio 2012 نسخه فاینال
• مجموعه‌ای از برترین آنتی‌ویروس‌ها و برنامه‌های امنیتی با قابلیت آپدیت
• برنامه آفیس نسخه‌های ۲۰۰۳-۲۰۱۰-۲۰۱۳ به همراه فارسی‌ساز محیط آن‌ها و فعال‌سازی دائمی
• نسخه کامل تمامی نرم‌افزارهای گرافیکی و مولتی مدیای شرکت ادوبی CS6
• برنامه DriverPack Solution حاوی بیش از ۶۰ هزار درایور با قابلیت شناسایی، نصب و آپدیت خودکار درایورها
• نرم‌افزار واژه شناس (OCR) فارسی با قابلیت اسکن متون و تبدیل آن‌ها به متن‌های قابل ویرایش
• معروفترین برنامه‌های رایت CDو DVDبه همراه برنامه محبوب Nero Multimedia Suite12
• برخورداری از آتوران پیشرفته با قابلیت جستجوی هوشمند در نام نرم‌افزارها و توضیحات فارسی آن‌ها
• کتابچه کاملا فارسی به همراه شرح کلیه نرم‌افزارها
• امکان جستجوی سریع در لیست نرم‌افزارها
• جامع‌ترین منو برای دسترسی آسان به تمامی نرم‌افزارها
• آتوران جدید با محیط گرافیکی و کاملا ۲ زبانه فارسی و انگلیسی
• آپدیت آفلاین و آنلاین آنتی‌ویروس‌ها از طریق سیستم جدید پشتیانی در آتوران
• نمایش قیمت، رتبه جهانی و شرکت سازنده هر نرم‌افزار و… در محیط آتوران
• نمایش تصویر محیط نرم‌افزارها، توضیحات فارسی شرح نرم‌افزار، توضیحات فارسی نحوه فعال‌سازی
• نرم‌افزارها، توضیحات انگلیسی و… در محیط گرافیکی آتوران

 

 

kharide_post

 

 

 

خرید اینترنتی مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳ توسط 27 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , ,

=========================================================

خرید ساعت زنانه ck طرح لارنس

خرید ساعت زنانه ck طرح لارنس

 

خرید ساعت زنانه ck طرح لارنس  – در میان تنوع بالای ساعت های زنانه که هر روز در بازار مشاهد ه می کنید امروز برای شما مشتریان عزیز یکی از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین محصولات موجود در بازار را تهیه و در فروشگاه قرار اده ایم.نام این محصول ساعت زنانه ck طرح لارنس است و به دلیل طراحی بسیار شک و منحصر به فردی که دارا می باشسد توانسته خیلی زود در میان سایر  محصولات دیگر جایگاه خود را تثبیت نماید.این ساعت زنانه به رنگ طلایی بوده و با طراحی چشم نوازش قطعا نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

شما می توانید از این محصول در مهمانی ها و مجالس مهم نیز استفاده کرده و براحتی با لباس های خود آنرا ست نمایید.پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال خرید ساعت زنانه هستید حتما قبل از انتخاب نهایی این محصول را نیز با دیگر محصولات مورد نظرتان مقایسه نمایید.هم قیمت مناسب و هم طراحی بسیار شیک آن باعث شده تا نسبت به سایر محصولات از فروش بالاتری برخوردار باشد.همچنین وزن این محصول بسیار سبک بوده و در هنگام استفاده اصلا متوجه ان نخواهید شد.

 

 

kharide_post

 

خرید ساعت زنانه ck طرح لارنس

اگر به دنبال خرید یک هدیه بسیار شک و منحصر به فرد برای همسر و یا نامزد خود هستید ما این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم.صفحه نمایش بسیار شیک و رنگ طلایی آن واقعا نما و جلوه ای بی نظیر به دستان شما خواهد داد.ما این محصول را در فروشگاه مارکت سنتر به صورت خرید پستی برای عموم مردم قرار داده ایم و هر زمان که خواستید می توانید براحتی و تنها با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از ردیافت محصول وجه کالا را به مامور پست تحویل دهید.

 

 

 

kharide_post

 

 

خرید ساعت زنانه ck طرح لارنس توسط 23 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , ,

=================================================

خرید اینترنتی عینک آفتابی زنانه

خرید اینترنتی عینک آفتابی زنانه

 

خرید اینترنتی عینک آفتابی زنانه – در میان تنوع بالای انواع عینک هی آفتابی که هر روز شاهد آن هستید امروز می خواهیم یکی از زیباترین و شیک ترین محصولات را در این زمینه به شما معرفی نماییم.عینک آفتابی زنانه dior نام محصول مورد نظر ما است و همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید یکی از شیک ترین و منحصر به فرد ترین طرح هایی است که تا کنون در بازار امده است.این عینک آفتابی زیبا در میان چهره های معروف هالیوود بسیار محبوب بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.علاوه بر بدنه ای منحصر به فرد و بسیار شیک تمام استاندارد های لازم برای مرافپقبت از چشمان شما را به همراه داشته و براحتی در مقابل اشعه های مضر آفتاب از چشما شما محافظت خواهد کرد.همچنین دارای استاندارد uv400 بوده و با کیفیت بسیار بالایی که دارد از ورود اشعه ماواری بنفش به درون چشنان شما جلوگیری می کند..شیشه های این عینک آفتابی زنانه ضد خش  بوده و دارای رنگ ثابتی می باشد.در تکنولوژی استفاده شده در شیشه های آن نیز از حالت آنتی رفلکس استفاده شده است.

 

 

kharide_post

همچنینی یکی از مهمترین استاندارد هایی که در این عینک به کار رفته است این است که به جز ورود اشعه ماورای بنفش از ورود اشعه های uvc و uvb نیز جلوگیری به عمل اورده و همین موضوع باعث ایجاد شفافیت در تصاویر شده و شما محیط بیرون را بدون هر گونه تغییر رنگ مصنوعی می توانید مشاهده کنید.ما این خرید عینک آفتابی زنانه را برای علاقه مندان به ان در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قرار داده ایم و هر زمان که تمایل به خرید آن داشتید می توانید براحتی بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از آنکه محصول به دستتان رسید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

ما این محصول را به همراه یک عدد کیف و دستمال مخصوص برای شما ارسال خواهیم کرد و از این پس می توانید با چهره ای جذاب تر از همیشه و متفاوت تر نسبت به بقیه در محافل و در میان دوستان خود ظاهر شوید.همچنین اگر به فکر تهیه یک هدیه شیک و به یاد ماندنی برای  همسر و یا نامزد خود هستید ما پیشنهاد می کنیم تا از این محصول برای  این کار استفاده نموده و طرف مقابل خود را خوشحال و شگفت زده نمایید.

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی عینک آفتابی زنانه توسط 19 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , ,

=======================================================

خرید آموزش کامپیوتر ویژه کودکان

خرید آموزش کامپیوتر ویژه کودکان

 

خرید آموزش کامپیوتر ویژه کودکان – امروزه شاهد ان هستیم که هر روز نسبت به قبل استفاده از کامپیوتر فراگیر تر شده و تقریبا تمام کارهای ما دارد به سمت کامپیوتری شدن کشیده می شود.از این رو این نیاز دقیقا حس می شود که باید آموزش کامپیوتر را تمامی افراد خانه بگذرانند تا بتوانند از پس کارهای خود بر بیایند.از این رو فروشگاه مارکت سنتر ۲۴  محصولی بسیار کاربردی و منحصر به فرد در این زمینه تهیه نموده است با نام آموزش کامپیوتر ویژه کودکان.چون در بازار و در سایر کتب های درسی اموزش های مختلفی برای گروه های سنی  بزرگسالان  در نظر گرفته اند از این رو کما نیز جای یک اموزش  را برای گروه سنی کودکان و نوجوانان خالی می دیدیم و بر همین اساس این محصول را در سایت خود قرار داده ایم.

 

 

kharide_post

آموزش کامپیوتر برای کودکان سعی کرده است تا با زبانی بسشیار شیوا و به دور از هر پیچیدگی خاصی تمام نکات و موارد اولیه و ضروری استفاده از کانپیوتر را برای کودکان بازگو کند.زبانی شیرین  و بیانی کودکانه از موارد بسیار مهمی هستند که باعث شده است تا کودکان تماشای این مجموعه را دوست بدارندو از ان خسته نشوند.شما باید از همین الان به فکر اموزش کودکان و فرزندان خود باشید تا از دنیای فن آوری اطلاعات نسبت به سایرین عقب نمانند و بتوانند بعدها در جامعه حرفی برای گفتن نسبت به هم سن و سالان خود داشته باشند.شما در این مجموعه می توانید مواردی همچون:

اموزش مقدماتی کار با کامپیوتر

آموزش مقدماتی کار با ویندوز

آموزش  مقدماتی کار با اینترنت

آموزش مقدماتی کار با نرم افزاری های ورد و اکسل

آموزش رایت  دیسک با کامپیوتر

و….

قطعا فرزندان شما پس از تماشای این مجموعه اموزشی توانایی هایی را بدست خواهتد اورد که تا کنون نداشته اند و دید بهتری نسبت به این قضیه پیدا خواهند کرد و قطعا در آینده نیز می توانند در علوم کامپیوتر موفق تر نسبت به سایرین ظاهر شوند.این مجموعه شامل ۷ ساعت اموزش تصویری توسط بهترین اساتید برجسته بوده و باز بانی ساده و بسیار شیرین به یادگیری تمام نکات خواهد پرداخت.همین الان می توانید برای کودک دلبند خود این محصول را تهیه کرده و به او هدیه دهید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی  کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه کالا به دستتان رسید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

kharide_post

 

 

خرید آموزش کامپیوتر ویژه کودکان توسط 32 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

===========================================================

خرید کنسرو باز کن اتوماتیک

خرید کنسرو باز کن اتوماتیک

خرید کنسرو باز کن اتوماتیک – باز کردن درب کنسرو و قوطی های شیشه ای گاها یکی از معضلات اساسی در آشپزخانه هاست. باز کردن درب کنسروها با چاقو  و یا در باز کن های دستی گاها مشکل است و خطرات زیادی نیز مانند بریدگی انگشتان و … به بار می آورد.
امروز مارکت سنتر ۲۴  یک محصول بسیار کاربردی و بی نظیر برای پیشنهاد به تمامی کد بانوها به ارمغان آورده است.
در باز کن اتوماتیک کنسرو و قوطی با تخفیف بی نظیر. یک کالای بسیار مفید و کاربردی برای تمامی آشپزخانه ها.
راحت ترین و بی دردسرترین راه برای باز کردن درب کنسرو. فرقی نمی کند کنسرو شما در چه اندازه ای باشد. بزرگ ، متوسط یا کوچک…! با کنسرو باز کن اتوماتیک  فقط با زدن یک دکمه در کمتر از چند ثانیه درب کنسرو شما بصورت کاملا منظم و صاف و بدون هیچ لبه تیزی باز خواهد شد.

 

kharide_post

کنسرو باز کن اتوماتیک

مناسب برای کدبانو و آشپز خانه ی ایرانی باز کردن راحت درب

کنسرو ها و انواع قوطی های فلزی به صورت اتوماتیک.

باز کردن راحت درب های پیچی که به راحتی با دست باز نمی

شوند مانند درب شیشه های سس مایونز.

درب بازکن برقی اتوماتیک قوطی باز کردن درب انواع قوطی کنسرو

، رب ، کمپوت و … را با درب بازکن اتوماتیک تجربه کنید .

استفاده از این دستگاه خطر لبه تیز قوطی بعد از باز کردن را از بین می برد

درب قوطی از بخش زخیم تر بریده شده . این کار فقط توسط درب باز کن اتوماتیک قوطی  امکان پذیر است .

 

 

 

برخی از امکانات و قابلیتها:

باز کردن درب انواع قوطی فلزی بدون لبه تیز
بازکردن در حداکثر ۲۰ ثانیه
دارای باطری ( بدون نیاز به اتصال مستقیم به برق شهر)
به همراه یک عدد درب بازکن ظروف شیشه ای بصورت رایگان
محصول خود را درب منزل تحویل گرفته و وجه آن را به مامور پست بپردازید
kharide_post

 

 

خرید کنسرو باز کن اتوماتیک توسط 15 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , ,

===============



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

قبولی در کنکور

قبولی در کنکور به روش مهندسی  معکوس

همه ما روزی  آروز داریم تا در بهترین دانتشگاه های کشور و همچنین در بهترین رشته ها مشغول به تحصیل شویم.شاید بزرگترین مانعی که بر سر راه مشاهده می شود شاید چیزی نباشد جز غول بزرگ کنکور.سال ها تلاش و رفتن به مدرسه به یک طرف حال در مرحله اخر می بایست از این مانع بزرگ به سلامت عبور کرد تا بتوان در مقطع بعدی تحصیلی شروع به فعالیت کرد.
آموزش تست زنی در کنکور به شدت احساس می شود چرا که تا کنون در مدرسه امتحانات خود را به صورت تشریحی می دادید اما الان باید در یک مارتن بزرگ  شرکت کرده و سوالات را به صورت تستی جواب دهید.تست زنی در کنکور دارای روش های و راه های مخصوص  به خود است و شاید اگر بتوانید با هوشیاری بیشتری این عمل را انجام دهید احتمال موفقیت و در نهایت رسیدن به آرزویتان راحت تر باشد.
بر همین اساس ما امروز با مجموعه ای به نام اموزش مهندسی معکوس در خدمت شما هستیم تا با یکدیگر و با کمک این مجموعه بتوانیم براحتی غول بزرگ کنکور را پشت سر بگذاریم.مهندسی معکوس در واقع به شما نشان می دهد که از میان 4 گزینه موجود کدام گزینه می تواند جواب صحیح سوال ما باشد.تست زنی به روش مهندسی معکوس در واقع یک روش شانسی و مبتنی بر آزمون و خطا نیست و  دلیل انتخاب گزینه صحیح  دارای طی کردن پروسه خاص خود است.
در کل منظور ما این است که فکر نکنید که مهندسی معکوس به صورت اتفاقی و شانسی جواب و گزینه صحیح را برایتان پیدا می کند. بلکه در پشت پرده این محصول دنیایی عجیب از محاسبات و فرمول های مختلف وجود دارد.در واقع مهندسی معکوس یک نوع اختراع محسوب می شود و کشف جدید است که بوسسیله ان می توان از پس غول بزرگ کنکور بر آمد.
ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 برای شما علاقه مندان امکان خرید مهندسی معکوس را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید به صورت خرید پستی اقدام به تهیه این محصول نموده و در هر کجای ایران عزیز که هستید در طی چند روز انرا دریافت نمایید.
اگر دوست دارید تا در کنکور امسال موفق باشید و واقعا در همان دانشگاه مورد علاقه تان  درس بخوانید از همین الان باید به فکر باشید و نباید زمان را تلف کنید.همین الان اقدام به خرید اموزش تست زنی نمایید و با هزینه ای اندک موفقیت خود را در این مسابقه بزرگ تضمین نمایید.


 

+ نوشته شده در  جمعه نوزدهم مهر 1392ساعت 11:57  توسط علی  |  نظر بدهید

کوچک کردن بینی

کوچک کردن بینی و فرم دادن به ان با کوچک کننده بینی

اگر سری به بیمارستان ها و مراکز  زیبایی بزنید خواهید دید که چقدر مراجعه کننده برای  عمل زیبایی بینی داریم و هر کسی را که می بیند دوست دارد تا فرم و شکل بینی خود را تغییر دهد.از این رو به فکر افتاده ایم تا با توجه به تقاضای زیاد محصولی را با نام کوچک کننده بینی را در فروشگاه خود قرار دهیم.البته برای این کار خود چندین دلیل داریم.اول اینکه استفاده از کوچک کننده بینی بدون عوارض وبده و در واقع  بدو نگرانی می توانید از ان استفاده نمایید.

 

همچین شما با خرید کوچک کننده بینی نیازی به صرف هزینه های سنگین ندارید و تنها با پرداخت مبلغی اندک می توانید بینی خود را به فرم و شکلی که می خواهید در بیاورید.در بازار نیز به دلیل استقبال ار این محصول شاهد ان هستیم که تنوع بالایی از فرم دهنده بینی به چشم می خورد و مارک های مختلف با قیمت های متفاوتی در حال عرضه هستند.ما در فروشگاه مارکت سنتر بعد از تحقیقاتی که در این زمینه انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که کوچک کننده بینی نوز آپ یکی از بهترین ها بوده و می تواند در این زمینه بسیار مثمر ثمر باشد و نتیجه دلخواه را برای شما به ارمغان بیاورد.پس این محصول را با قیمتی مناسب در سایت خود برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم و می توانید در هر کجای ایران عزیز که هستید اقدام به سفارش کالای خود داده و بعد از دریافت وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

شکل دادن به بینی توسط عمل جراحی جدا از پرداخت هزینه فراوان  عوارض خاص خود را می تواند در پی داشته باشد.هم باید تحمل درد و رنج زیادی  داشته باشید و هم اینکه امکان انکه در نهایت ان فرم و شکلی که می خواهید نشود نیز وجود دارد.پس دقت نمایید قبل زا اقدام برای جراحی با صرف هزینه ای اندک اقدام به خرید کوچک کننده بینی نموده و برا یک بار هم که شده و چند وقتی از ان استفاده نمایید و خواهید دید که تاثیرات خود را بروی بینی شما شروع کرده و در نهایت فرم و شکلی مناسب را به ان خواهد بخشید.پیشنهاد ما به شما و دیگر افرادی که واقعا قصد تغییر شکل در بینی خود را داارند و مخصوصا اندسته از افرادی که بینی گوشتی دارند این است که قبل از صرف هر گونه هزینه سنگین و تن دادن به عمل های جراحی برای یک بار از این محصول استفاده نمایند و در صورت عدم نتیجه دلخواه ان وقت به فکر استفاده از دیگر روش ها باشند.



 

+ نوشته شده در  جمعه نوزدهم مهر 1392ساعت 11:54  توسط علی  |  نظر بدهید

رسیدن به هیکل دلخواه

کاهش وزن و رسیدن به هیکل دلخواه

امروزه با ماشینی شدن زندگی ها و کم تحرکی افراد شاهد ان هستیم که بسیاری از افراد جامعه دچار  افزایش وزن و چاقی شده اند و از این مشکل بسیار رنج می برند.جدا از اینکه هیکل و فرم بدنی زشتی بدست خواهید آورد هر لحظه سلامتی  شما نیز در حال تهدید می باشد.چاق بودن به عنوان مادر همه بیماری ها شناخته شده است و به همسن جهت است که باید از همین الان به فکر کاهش وزن خود باشید.

 

یکی از مرسوم ترین روش هایی که برای کمتر کردن وزن امروزه انجام می شود استفاده از قرص کاهش وزن می باشد.باید دقت داشته باشید به دلیل افزایش تقاضا  در بازار تنواع این محصولات بسیار بالا بوده و دارای کیفیت های متفاوتی نیز می باشند.پس هنگام خرید قرص لاغری دقت نمایید که از کدام فروشگاه خرید می کنید و چه مارکی را تهیه می کنید.راه های کاهش وزن  بسیار زیاد هستند از جمله انجام تمرینات ورزشی و یا به کار بردن رژیم های مختلف غذایی  و در مواردی که کار از کار گذشته باشد با انجام عمل های جراحی می توان توده عظیم چربی را از بدن خارج نمود که البته عواقب و رنج های خاص خود را به همراه دارد.

 

شاید به جرات بتوان گفت به راحت ترین روش همین استفاده از مکمل کاهش وزن است و باید دقت کرد که هنگام خرید چه محصولی را دارید تهیه می کنید.چرا که محصولات و کالاهای تقلبی در این زمینه به وفور در بازارا یافت می شوند . البته نکته ای که قابل ذکر است  این است که اگر واقعا دوست دارید به وزن و هیکل ایده آل خود دست یابید جدا از مصرف  قرص کاهش وزن باید در نوع مواد غذایی که می خورید نیز تجدید نظر کنید و تا جایی که می توانید فعالیت بدنی خود را نیز بالا ببرید.ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 محصولی با نام قرص لاغری پارت اسلیم را برای شما در نظر گرفته ایم.

 

همین الان می توانید در فروشگاه ما اقدام به خرید قرص پارت اسلیم نمایید و به صورت خرید پستی در هر کجای ایران عزیز که باشید آنرا دریافت نمایید و سپس وجه کالا را به مامور پست بپردازید.پارت اسلبیم در میان سایر مکمل های لاغری جز بهترنی ها بوده و تا کنون که از مصرف ان توسط افراد زیادی در سطح جهان می گذرد خوشبختانه توانسته نظر رضایت آنها راجل نماید.
قرص لاغری پارت اسلیم با قدرت تاثیر گذاری بالا باعث می شود که اولا اشتهای شما کاهش یافته و همچنین شروع به از بین بردن بافت های چربی  می شود.در حین مصرف این محصول اگر بتوانید فعالیت های ورزشی بیشتری انجام  دهید می توانید تاثیر بیشتری از این محصول دریافت نموده و خیلی سریع تر به نتیجه خواهید رسید.



 

+ نوشته شده در  پنجشنبه هجدهم مهر 1392ساعت 18:15  توسط علی  |  نظر بدهید

راه های افزایش وزن

رسیدن به وزن ایده آل با پودر چاقی بومبا

بسیاری از شما همین الان که این مطلب را مطالعه می کنید به دنبال رسیدن به وزن ایده آل خود هستید و دوست دارید تا روزی به آرزوی خود یعنی همان وزن و هیکل مورد نظرتان برسید.شاید تا به الان نیز خیلی تلاش کرده اید تا کمی چاق تر از اینی که هستید شوید و نتیجه بخش نبوده است.ما امروز به شما محصولی را با نام پودر بومبا  را معرفی می کنیم که در مدت کوتاه حضور خود در بازار توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند و تنها این موفقیت را مدیون کیفیت بالای خود می داند.

 

پودر چاقی بومبا یکی از با کیفیت ترین و ممتاز ترین محصولاتی است که در زمینه افزایش وزن و چاقی تا به امروز روانه بازار شده است.شما اگر در رویاهای خود به دنبال مکمل افزایش وزن هستید و دوست دارید تا با کمترین دردسر و صرف هزینه و زمان به نتیجه دلخواه برسید پس چاره ای جز استفاده از پودر افزایش وزن بومبا ندارید.
در میان انواع مکمل های افزایش وزن که با قیمت ها و برندهای مختلفی در بازار موجود هسند  پودر چاقی بومبا با ساختاری گیاهی و بدون عوارض و قیمیت بسیار مناسب و مقرون به صرفه امروز در خدمت شما است  و کافیست تا بستگی به ژنتیک بدنی خود یک یا چند دوره از ان را مصرف نموده و به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

بومبا با تاثیسراتی که بروی  اشتهای شما گذاشته کمک می کند تا میزان مصرف مواد غذایی شما بالاتر رود و همچنین با تاثیراتی که در جب مواد مغذی   مصرفی شما می گذارد باعث می شود میزان بیشتر از کربو هیدارت های  مصرفی جذب بدنتان شده و نتیجه این دو امر در نهایت باعث افزایش وزن شما خواهد شد.

 

در میان انواع مکمل افزایش وزن بی شک هم  از نظر قیمت و هم از نظر میزان اثر دهی ما پودر چاقی بومبا را به شما پیشنهاد می کنیم.همین الان می توانید به فروشگاه مارکت سنتر 24 مراجعه کرده و از طریق دکمه خرید پستی اقدام به تهیه این محصول نمایید و در هر کجای ایران عزیز که باشید می توانید انرا دریافت کرده و سپس وجه کالا را بپردازید.

 

البته دقت نمایید در مدت زمانی که این محصول را مصرف می کنید برنامه غذایی خود را نیز تقویت نمایید و سعی کنید تعداد وعده های غذایی خود را افزایش داده  تا در نهایت بهترین نتیجه را دریافت کنید.ذکر یک نکته دیگر لازم است و ان اینکه همین بومبا را در بازار می توانید با کیفیت های مختلفی دریافت کنید اما ما در فروشگاه خود سعی کرده ایم تا بالترین و بهترین کیفیت را برای شما در نظر بگیرم و انرا با طعم های مختلف از جمله نارگیل –وانیلی-شکلاتی و... در اختیاز شما عزیزان بگذاریم.



 

+ نوشته شده در  پنجشنبه هجدهم مهر 1392ساعت 18:12  توسط علی  |  نظر بدهید

راه هایی برای رسیدن به رویاها

رسیدن به رویای افزایش قد امکان پذیر است؟

 

شاید به جرات بتوان گفت که اکثر افراد جامعه ما دوست دارند که از اینی که هستند کمی قد بلند تر باشند.حتی کسانی که قد و اندازه مناسبی نیز دارند بدشان نمی اید که چند سانتی نیز بزرگتر از اندازه فعلی شوند حال چه برسد به کسانی که احساسد کوتاهی قد می کنند.برای افزایش قد و رسیدن به انچیزی که مد نظر دارید راه حل های مختلفی وجود دارد که امروز در فروشگاه مارکت سنتر ما راه حل استفاده از مکمل افزایش قد را پیشنهاد می کنیم.

در بازار نیز مشاهده شده است که به وفور انواع قرص افزایش قد با کارک ها و برندهای مختلفی هر روز در حال عرضه شدن است و مراجعه کنندگان نیز مردد مانده اند که از میان محصولات  فوق کدامیک را انتخاب نمایند.ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 بر اساس تحقیقاتی که انجام داده ایم در نهایت دو مارک بسیار معروف و پر طرفدار را برای شما انتخاب کرده ایم.قرص افزایش قد آل آرژنین و دیگری  قرص افزایش قد نچرال مید است.

 

شما اگر در مرحله رشد هستید و هنوز هم دریچه رشد شما باز باشد می توان به جرات گرفت در صورت استفاده از این محصولات احتمالا نتیجه لازم را اخذ خواهید کرد.البته نکته ای که درباره دریچه رشد وجود دارد این است که ممکن است در سنین مختلف این دریچه متفاوت عمل نماید.مثلا ممکن است شما در 20 سالگی بر اثر مشکلاتی دریچه رشد قدتان  بسته باشد و در عوض فردی در 30 سالگس دریچه رشد دقش باز باشد.

 

به هر جال تشخیص این مورد توسط پزشکان انجام می شود و اگر  به این نتیجحه رسیدی که دریچه رشد قد شما هنوز باز است می توانید از مکمل ها استفاده نمایید و تاثیر انرا در افزایش قد خود مشاهده کنید.ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 بر اساس نیاز بازار  امکان خرید پستی محصولات خود را فراهم کرده ایم و پیشنهاد می کنیم همین الان  اقدام به تتهیه این محصولات از فروشگاه نمایید.قرص افزایش قد آل آرژنین یکی از محبوب ترنی و پر طرفدارترین محصولاتی است که توسط ما ارائه شده است و تا به حال تقاضاهای زیادی برای خرید این کالا به ثبت رسیده است.
رویای افزایش قد شاید با مصرف این محصولات دیگر رویا نباشد و بسیار نزدیک و دست یافتنی تر از قبل شود.




 

+ نوشته شده در  پنجشنبه هجدهم مهر 1392ساعت 17:47  توسط علی  |  نظر بدهید

خاصیت درمانی پاور بالانس

خاصیت درمانی دستبند پاور بالانس

این روزها هر جا که میروید صحبت از دستبندهای مغناطیسی پاور بالانس است.کمتر کسی را پیدا می کنید که راجعه به پاور بالانس چیزی نشنیده باشد و تقریبا بازار این روزهای فروشگاه داران و فروشندگان این دستبند بسیار داغ است .اما براستی پاور بالانس چیست؟ و چرا به یک باره این همه طرفدار و علاقه مند به خود پیدا کرده است؟ ایا  اثرات شفا بخشی که درباره این دستبند می گویند واقعیت دارد و یا کذب می باشد.؟

همه ما در طی روز بر اثر کارهای روزانه و فشار های ناشی از ان دچار استرس و خستگی خواهیم شد. طبق آخرین تحقیقاتی که به عمل آورده اند  و توانسته اند با دوربین های پیشرفته از هاله دور انشان عکس برداری نمایند مشخص شده است که زمان هایی که دچار استرس و اضطراب می شویم یون های مثبت  اطراف هاله ما افزایش یافته و همین موضوع باعث بر هم زدن تعاد میان تعداد یون های منفی و مثبت اطراف ما خواهد شد و همین عدم تعادل نیز باعث ایجاد حالات ناخوشایندی برای ما می شود.

 

حال اگر بتوانیم به هر وسیله ای این عدم تعادل را بر طرف نماییم و دوباره تعداد یون های منفی و مثبت را به یک اندازه  کنیم  می توان گفت که قدم بزرگی در جهت رفع همه تنش ها و استرس های خود انجام داده ایم.دستبند پاور بالانس نیز قرار است دقیقا همین کار را برایمان انجام دهد و با توجه به طراحی خاص خود و بوسیله هولگرام مخصوصی که بروی ان قرار دارد در محیط اطراف ما تولید یون منفی کرده و این یون ها باعث ایجاد تعادل خواهند شد.

پاور بالانس چیست ؟
خرید دستبند پاور بالانس  در دنیای مدرن امروز تقریبا امری ضروری به نظر میرسد و شاید واقعا نیاز است تا با رویکردی دیگر به این موضوع فکر کنیم و شاید نیاز باشد که خرید پاور بالانس را جز ضروری ترین کالا های اساس منزل قرار دهیم.کیفیت ارائه شده پاور بالانس متفاوت است و در واقع بر اساس تعداد یون هایی که این دستبند تولید می کند قیمت گذاری شده است. مثلا هر چقدر تعداد یونی که توسط پاور بالانس تولید شود بیشتر باشد قطعا خاصیت و اثر بخشی ان نیز بیشتر خواهد بود و در واقع تاثیر نهایی ان  بر عملکر بدن ما  بهتر خواهد بود.

شما عزیزان می توانید همین الان در گوگل کلمه خرید دستبند پاور بالانس را سرچ کنید و با سی عظیمی از نتایج گوگل روبرو خواهید شد و خواهید دید که تعداد  زیادی از فروشگاه های اینترنتی این کالا را با قیمت های مختلف و کیفیت های متفاوتی در حال ارائه دادن هستند.

 

ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر 24 با توجه به نیاز بازار چندین نوع از این محصول را با کیفیت و قیمت های مختلفی تهیه و در سایت خود قرار داده ایم .شما برای خرید دستبند پاور بالانس می توانید همین الان به صورت خرید پستی اقدام نموده و در هر کجای ایران عزیز که باشید سفارش خود را ثبت نمایید.همکاران ما در مجموعه مارکت سنتر 24 در اسرع وقت پاور بالانس شما را به ادرسی که خواسته اید ارسال خواهند کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه هجدهم مهر 1392ساعت 17:43  توسط علی  |  نظر بدهید

بهترین ها

تی شرت های سه بعدی با طراحی جدید

این روزها تی شرت های به بازار امده اند که شاید توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است.نام این محصولات تی شرت سه بعدی می باشد و در واقع همانطور که از نام ان نیز مشخص است با طراحی سه بعدی  و زیبایی که بروی آن انجام شده است همه نگاه ها را به خود ختم خواهد کرد. برای خرید تی شرت سه بعدی باید به چند نکته دقت نمایید.اول اینکه واقعا کیفیت تی شرت استفاده شده چقدر می باشد و ایا ارزش خریدن دارد یا خیر؟ دوم اینکه نوع چاپی که بروی ان انجام شده است چیست؟ آیا در مقابل شستشو و استفاده مکرر مقاوم است و یا با یک بار شستن کلا رنگ و لعاب خود را از دست خواهد داد.

 

ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 بر اساس نیاز بازار  اقدام به تهیه یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین تی شرت های سه بعدی کرده ایم و همین الان می توانید به فروشگاه ما مراجعه کرده و در دسته بندی پوشاک قسمت تیشرت سه بعدی وارد شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

ما این محصول را در سایز های مختلف و در دو مدل آستین کوتاه و آستین بلند ارائه داده ایم و قابلیت خرید پستی را نیز برای ان فعال کرده ایم.بدین صورت  که از این پس شما عزیزان می توانید براحتی در هر کجای ایران عزیز که هستید اقدام به خرید تیشرت سه بعدی نمایید و بعد از انکه کالا خود را دریافت کردید وجه انرا به مامور پستی بپردازید.

 

همچنین ما این محصول را نیز به صورت عمده و برای کسانی که علاقه مند به خرید عمده هستند نیز عرضه کرده ایم و برای استعلام قیمت می توانند با ما تماس گرفته و اخرین قیمت و تعداد محصولی که نیاز دارند را بگویند تا در اسرع وقت برایشان تهیه نماییم.
هر کسی که به طرح های این تی شرت های سه بعدی خیره شده است متعجب و حیرت زده  شده و واقعا گویی که یک تصویر واقعی را بروی لباس شما مشاهده می کند و همین امر موجب هیجان انها شده است.همین الان می توانید یکی از این محصولات را سفارش دهید و در مهمانی ها و مجالس دیگر  موجب حیرت دوستان خود شوید.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 مهر 1392 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد